20 Ekim 2011 Perşembe

Gezi Rehberim

Merhaba arkadaşlar. Yeni bir haberle karşınızdayım.

İngiltere Günlüğüm adlı bloğuma kardeş geldi :) Geçenlerde bloğumda çeşitli nedenlerle gezi rehberleri yazmaktan vazgeçtiğimi belirtmiştim. O günlerde aklıma gezdiğim yerleri farklı bir blogda paylaşma fikri geldi ve hemen "Gezi Rehberim" adında yeni bir blog oluşturdum. Artık birbirinden farklı amaçlarla kurulmuş iki bloğum var. Bundan sonra İngiltere Günlüğüm'de sadece İngiltere'ye ait bilgiler paylaşmaya devam edeceğim. Gezi Rehberim'de ise yurt dışına çıktıktan sonra yapmış olduğum gezilerimdeki izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım. Bunlar aynı zamanda bir rehber niteliğinde olacak. Gezmeyi çok seviyorum ve Matematikçi olmanın bana kazandırdığı planlama yeteneği ile hiç bir gezime plansız gitmiyorum. Bu gezi notlarının sizler içinde faydalı olacağını ümit ediyorum.

Ee o zaman hoş geldin "Gezi Rehberi" diyebiliriz.

Gezi Rehberim; http://ahmetkahyagezileri.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder